Overzicht van onze dienstverlening (1)

In deze tijd van  corona gaan sommige dingen nog anders dan u van ons gewend bent. Hier vindt u een actueel overzicht van onze dienstverlening. Bel ons gerust als u nog vragen heeft. Samen beschermen we de mensen om ons heen! Kijk ook gerust op de website van het RIVM.

Contact
U bereikt ons door te bellen (0168 35 00 00) of te mailen (info@woonkwartier.nl) of via www.woonkwartier.nl. U kunt uw woonzaken ook regelen door een WhatsApp bericht te sturen naar 0168 35 00 00. U ontvangt tijdens onze openingstijden een reactie op uw WhatsApp berichten.

Ons kantoor in Zevenbergen is open op afspraak. Onze opzichters, verhuurmakelaars en wijkbeheerders zijn in de wijk aanwezig. We houden 1,5 meter afstand van elkaar en geven geen hand. Onze wijkregisseurs voeren, op afspraak, gesprekken met huurders. Bij voorkeur aan de voordeur of in de voortuin, maar in goed overleg kan het ook binnen of op een andere ‘veilige’ locatie. We volgen hierbij de RIVM richtlijnen. Klik hier voor het coronaprotocol.

Opzeggen huur
De vooropname en de eindopname doen we in de woning.

Overnames
Gaat u vertrekken uit uw woning en wilt u de volgende huurder de woning laten bezichtigen voor overname van spullen? U regelt dan zelf de overname met de nieuwe huurder. Lukt dit niet? Lever dan de woning alsnog leeg op. In een paar gevallen mogen spullen achterblijven in de woning, bijvoorbeeld als het nog goed werkt of er nog mooi uitziet. Weggooien is zonde! Denk hierbij aan vloerbekleding, rolluiken etc. Overleg dit met onze verhuurmakelaar. De vertrekkende huurder krijgt hier géén vergoeding voor.

Groepsbezichtigingen
De groepsbezichtigingen organiseren we voor een beperkt aantal huurders tegelijk. Kom alleen naar de bezichtiging. Heeft u klachten? Blijf dan thuis en neem op tijd contact met ons op.

Huurcontracten tekenen
Het tekenen van huurcontracten blijft hetzelfde. U tekent het huurcontract in de woning.

Reparaties
Reparaties gaan gewoon door. We volgen hierbij de RIVM richtlijnen. We lichten nog een aantal zaken toe:

  • De medewerkers van de aannemers werken alleen als ze gezond zijn.
  • De medewerkers van de aannemers komen alleen als alle bewoners in huis gezond zijn.
  • Alle betrokkenen gaan akkoord met het huisbezoek.
  • We houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • U lucht de ruimte waar de aannemer de reparatie uitvoert voor, tijdens en na de reparatie.
  • U maakt de ruimte van de reparatie goed bereikbaar. Zo is de aannemer zo kort mogelijk bij u binnen.
  • Sommige reparaties duren langer dan gebruikelijk. Dit heeft te maken met de gestegen levertijden van materialen en grondstoffen.

Onderhoud
Planmatig en groot onderhoud aan onze woning gaat door. We werken binnen in overleg met de huurders. We volgen hierbij de RIVM richtlijnen. Klik hier voor het coronaprotocol.

We lichten nog een aantal zaken toe:

  • De medewerkers van de aannemers werken alleen als ze gezond zijn.
  • De medewerkers van de aannemers komen alleen als alle bewoners in huis gezond zijn.
  • Alle betrokkenen gaan akkoord met het huisbezoek.
  • We houden 1,5 meter afstand.
  • U maakt de ruimte van de reparatie goed bereikbaar. Zo is de aannemer zo kort mogelijk bij u binnen.