E-mail met activatiecode naar huurders

Huurders van Woonkwartier kunnen veel woonzaken digitaal regelen op uw eigen beveiligde webomgeving binnen www.woonkwartier.nl. Zoals een reparatieverzoek doorgeven, vragen stellen of medehuurderschap aanvragen. Hiervoor moet men eenmalig hun eigen account activeren.  Huurders die dit nog niet gedaan hebben ontvangen een herinneringsmail met hun activatiecode.

E-mail met activatiecode
Heeft u uw account nog niet geactiveerd? En is uw e-mail adres wel bekend bij ons? Dan ontvangt u een e-mail met activatiecode. Hierin staat hoe u uw account makkelijk kunt activeren. Zodat u onderstaande woonzaken voortaan eenvoudig zelf achter uw computer of laptop of via uw mobiele telefoon of tablet kunt regelen. 

  • Uw huurcontract bekijken of opzeggen
  • Een woningaanpassing doorgeven
  • Overlast melden
  • Woningruil aanvragen
  • Medehuurderschap aanvragen
  • Verhuurdersverklaring aanvragen
  • Een reparatieverzoek doorgeven
  • Een serviceabonnement afsluiten
  • Een betalingsregeling aanvragen
  • Uw contactgegevens bewerken
  • Vragen stellen
  • Klacht melden

 

 

Alleen digitaal als u dat wilt!
U kunt ons onder werktijden altijd telefonisch bereiken. Daar verandert niets aan. Alleen als u dat zelf prettig vindt, regelt u uw zaken voortaan digitaal. Op het moment dat u het beste uitkomt! Maar het hoeft niet. Als u persoonlijk contact prettiger vindt, blijft dat mogelijk.

Wilt u hulp bij het aanmaken van uw account?
Neem contact op met ons Klantadviescentrum, via telefoonnummer 0168 35 00 00 of info@woonkwartier.nl. U bereikt onze klantadviseurs op maandag tot en met donderdag tussen 8:30 en 17:00 uur en op vrijdag tussen 8:30 en 12:30 uur. Onze vestigingen zijn op afspraak geopend!

Succes met het regelen van uw woonzaken!