Riool verstopt?   Glasschade? Storing aan CV-ketel of de mechanische ventilatie?   Bel dan ons storingsnummer via 0168 35 00 01

Vindt u het prettig om meer woonzaken digitaal te regelen? Dat kan binnenkort op mijnWoonkwartier.nl. In deze beveiligde webomgeving kunt u eenvoudig en snel allerlei woonzaken online regelen. Denk aan een reparatieverzoek doorgeven, vragen stellen of de huur betalen. U kunt dit 24 uur per dag via uw mobiele telefoon, tablet, laptop of pc doen. Zo kunt u voortaan ook buiten onze openingstijden vragen, technische problemen of ideeën aan ons doorgeven.

In mijnWoonkwartier kunt u allerlei woonzaken online regelen:
- Vragen stellen over huren en wonen
- De huur betalen met iDEAL
- Uw huurcontract bekijken of opzeggen
- Een reparatieverzoek doorgeven en direct bij de aannemer inplannen
- Een serviceabonnement afsluiten
- Een betalingsregeling aanvragen
- Uw contactgegevens bewerken

Wanneer krijg ik toegang tot mijnWoonkwartier?
Vanaf deze maand kunnen huurders in Klundert al gebruik maken van mijnWoonkwartier. Tijdens deze proefperiode testen we of het systeem naar ieders tevredenheid werkt. Daarna sturen we de inloggegevens van mijnWoonkwartier naar al onze huurders. Dat zal in de zomer van dit jaar zijn.

Alleen digitaal als u dat wilt!
U kunt uw woonzaken straks digitaal regelen, maar het hoeft niet. Onze kantoren blijven gewoon geopend. Ook blijven wij tijdens onze openingstijden telefonisch bereikbaar. U kunt ook langsgaan bij het Huis van de Wijk. Op www.woonkwartier.nl vindt u de openingstijden van onze kantoren en de dagen waarop wij spreekuur houden in de wijk.