Riool verstopt?   Glasschade? Storing aan CV-ketel of de mechanische ventilatie?   Bel dan ons storingsnummer via 0168 35 00 01

‘Vroeg Eropaf, samen geldzorgen aanpakken!’ van start

24 maart 2020
In Nederland heeft 1 op de 5 huishoudens moeite om iedere maand hun rekeningen te betalen. Snelle hulp bij betalingsproblemen kan veel ellende en maatschappelijke kosten voorkomen. Gezamenlijk slaan we de handen ineen om mensen met beginnende betalingsachterstanden weer financieel ‘op de rit’ te krijgen.
Lees verder

Vestigingen gesloten tot nader bericht

16 maart 2020
Woonkwartier volgt het advies van het RIVM. We nemen preventieve maatregelen om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. Kijk ook gerust op de website van het RIVM. Samen beschermen we de mensen om ons heen!
Lees verder

Servicekosten via Mail to Pay

10 maart 2020
In het verleden stuurden we een brief over de servicekosten. Dat gaan we vanaf nu digitaal doen, maar alleen als wij een e-mailadres van u hebben. Indien u geen e-mailadres heeft, dan ontvangt u gewoon een brief.
Lees verder

Coronavirus en de richtlijnen van Woonkwartier

9 maart 2020
Het RIVM adviseert maatregelen om besmetting met Corona zoveel mogelijk te beperken. Daarbij is er extra aandacht voor Noord-Brabant. Hier zijn namelijk veel besmettingen. Ook bij Woonkwartier passen we ons aan. We volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM.
Lees verder

Onze resultaten over 2019 alvast in beeld gebracht

4 maart 2020
Wij vinden het belangrijk open te zijn over onze prestaties. Daarom brachten we, vooruitlopend op het jaarverslag, een aantal van onze resultaten over 2019 al in beeld.
Lees verder