Riool verstopt?   Glasschade? Storing aan CV-ketel of de mechanische ventilatie?   Bel dan ons storingsnummer via 0168 35 00 01

Servicekosten via Mail to Pay

10 maart 2020
In het verleden stuurden we een brief over de servicekosten. Dat gaan we vanaf nu digitaal doen, maar alleen als wij een e-mailadres van u hebben. Indien u geen e-mailadres heeft, dan ontvangt u gewoon een brief.
Lees verder

Coronavirus en de richtlijnen van Woonkwartier

9 maart 2020
Het RIVM adviseert maatregelen om besmetting met Corona zoveel mogelijk te beperken. Daarbij is er extra aandacht voor Noord-Brabant. Hier zijn namelijk veel besmettingen. Ook bij Woonkwartier passen we ons aan. We volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM.
Lees verder

Onze resultaten over 2019 alvast in beeld gebracht

4 maart 2020
Wij vinden het belangrijk open te zijn over onze prestaties. Daarom brachten we, vooruitlopend op het jaarverslag, een aantal van onze resultaten over 2019 al in beeld.
Lees verder

Gratis pakket ledlampen voor alle huurders van Woonkwartier

3 maart 2020
Alle huurders van Woonkwartier krijgen in maart een pakket thuis bezorgd met 10 ledlampen in verschillende soorten en maten. Op deze manier wil Woonkwartier de huurders helpen besparen in energie en de maandelijkse woonlasten. Deze actie komt voort uit de duurzaamheidsvisie van Woonkwartier, want samen verdienen we de toekomst!
Lees verder

Gaat u 21 maart een schoonmaakactie doen? Dan dragen wij daar graag aan bij!

27 februari 2020
Op zaterdag 21 maart 2020 is de 18e editie van de Landelijke Opschoondag. Als u als huurder van Woonkwartier op 21 maart een schoonmaakactie gaat doen, dan dragen wij daar graag aan bij. Wilt u liever op een andere dag een schoonmaakactie houden? Laat het ons weten!
Lees verder